
ERRATA

No artigo Information vs Engagement in parliamentary websites – a case study of
Brazil and the UK, DOI 10.1590/1678-987316245905, publicado na Revista de

Sociologia e Política Vol. 24 N. 59, p. 91-107, constatou-se o seguinte erro:

Página 91

Em Keywords, onde se lê

Kindgom

Leia-se

Kingdom

DOI 10.1590/1678-987316245905-err

Erratum Rev. Sociol. Polit., v. 24, n. 60, p. 151, dez. 2016


